26 april 2010

Nyheter




Visar lite nyheter inför Lilla Villa Vitas Livsstilsdag den 1 maj. Supergoa Nina Simonsson kommer hit och har underbara kuddar sydda i tyger från Svenskt tenn med sig. Jag har länge varit sugen på en kudde med de "svarta elefanterna" och kom i kontakt med Nina inför ett stylinguppdrag. Jag frågade om hon var pigg på att komma hit den 1 maj och på den vägen är det! Det planeras för fullt inför helgen och ibland undrar jag vad jag gett mig in på. Men ibland måste man våga kasta sig ut och göra lite annorlunda ting! Fem dagar kvar och jag är redan supernervös!!!


De fina tändstickshållarna görs av Mattias Salomonsson och även han kommer hit på lördag!

Nu ska jag ge mig ut på ett litet styling och fotouppdrag, ska bli spännande!

Kram på er alla!

Maria

9 kommentarer:

  1. Spännande att hitta på nåt sånt och att genomföra det!
    Det kommer säkert att gå riktigt bra!

    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag önskar dig lycka till i helgen. Det låter verkligen som en spännande dag. Jag hade gärna kommit om det inte varit så långt. Kram Clara

    SvaraRadera
  3. Jag kommer på lördag och tänkte ta med min väninna som nyligen köpt hus. Jag tror att hon ockå kommer att gilla allt fint!

    SvaraRadera
  4. Kudden med elefanterna var otroligt fin.
    Lycka till den 1 Maj.

    SvaraRadera
  5. Min väninna och jag med våra familjer kommer på lördag! Skall bli så kul! Äntligen kan man shoppa...! :)

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Hopppas på en härlig lördag!

    SvaraRadera
  7. Kudden med elefanterna är så fin, vill ha!! Klassisk står sig i längden!

    Hälsningar aka

    SvaraRadera
  8. Lycka till på lördag Maria! Det kommer att gå hur bra som helst. Du vet ju att du är på rätt spår nu och lever din dröm. Då kan det ju inte annat än gå bra, eller hur? :)

    Ha det så bra och lycka till!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Tycker mycket om din speciella stil. Jättefina bilder!!

    SvaraRadera