18 augusti 2010

Behålla sommarkänslan



I morgon börjar skolorna och då känns det verkligen som om sommaren är över. Vi har haft en underbar årstid med mycket sol, bad och värme. Men varför går det så fort? När jag var liten kändes ett sommarlov som en liten evighet och på något sätt tror jag att det ska kännas så länge fortfarande...
Jag önskar att vi får en fin höst och att även denna kommande årstid kommer att erbjuda oss det allra bästa. Mitt lusthus har jag dock börjat inreda med "sommarkänsla", allt för att behålla minnet av sommaren som varit.

Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Helt rätt att försöka behålla sommaren så länge det går. Vilken underbar sommar vi haft!

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!

    Jag tycker det känns som det gått väldigt fort i år. Kan det kanske vara att våren var så himla kall så länge i år....
    Kolla poolartikeln i senaste Allt om Trädgård, där sitter jag och flinar:-)

    Ha det fint! Hillevi

    SvaraRadera
  3. Ja, det har gått alldeles för fort! Det var en låååång vinter!

    Men man får spara fina sommarminnen som man kan ta fram när det känns mörkt sen.

    Ha det gott!

    Kramar från BLONDETTYSARNA!

    SvaraRadera
  4. Det er så sant det du sier - da vi var liten varte sommeren i det uendelige. Jeg er lærer og har lang ferie, men ukene går så fort.
    Må bare passe på å nyte øyeblikkene med de små.
    Klem, J

    SvaraRadera
  5. Din lilla fläkt är så fin, en sån skulle jag vilja ha!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  6. Hej Maria!!

    Vilka härliga bilder på vackra ting - som alltid hos dig!

    Hoppas ni haft en jätteskön sommar - nu får vi ladda för höst ♥

    Kram Jes

    SvaraRadera