30 september 2011

Krispiga färger



 

Har inhandlat nya sängkläder från Åhléns.
Jag har gått och kikat på detta färgglada bäddset från deras mix & match kollektion en längre tid.
Nu erbjuder varuhuset alla sina medlemmar 20% rabatt på alla bäddtextilier och då passade jag på.
Nu blir det det tvätt och tork under äppelträden.

Jag vill passa på och tacka alla de som kom och lyssnade på mig i onsdags kväll. Inte kunde jag väl drömma om att det skulle komma så många, tusen tack!
Det var en väldigt rolig upplevelse och jag gör mer än gärna om det fler gånger!

Jag önskar en en fantastisk fredag!
I Lilla Villa Vita väntar en hel del jobb, jag har fått nya varor från både House doctor och IB Laursen.
Kameran får gå varm och jag hoppas lägga ut en del i butiken under helgen!

Kram på er alla!
Maria



2 kommentarer:

  1. Båda dessa är mina favoriter, ska bli spännande att se! Har planer på att dra ihop ett tjejgäng och komma dit. Vi bor inom närområdet:) Kram. Karin

    SvaraRadera