8 september 2011

Vitamininjektion, ja tack!


Här har det bara varit galet mycket den senaste veckan.
Många otroligt roliga upplevelser såsom Formex, bröllop och stylingjobb dagarna långa.
Hade det inte varit för min kraftiga infektion som däckade mig totalt hade ju allt varit toppen.
Som frisk har man tusen önskningar, men som sjuk bara en...
Men jag har förstått att det går mycket influensa med feber och halsont, eller hur är det i övriga landet?

I dag skulle jag avslutat ett stort jobb, men då insjuknar äldsta sonen och allt får förhalas i sista stund.

Behöver nu denna vitamininjektion från mattan i butiken. Lite färg piggar alltid upp!
Nu ska sonen få lite extra mys!
Ha det så bra där ute och var rädda om er!
Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Jepp influensan tycks ta alla, en efter en! Kan inte hjälpas! Krya på er!

    Kristina

    SvaraRadera
  2. Visst är det urtrist med dessa förkylningar, som bara kommer som ett brev på posten när alla aktiviteter sätter igång på hösten. Krya på er och mattan ger verkligen en vitamininjektion:) Christina

    SvaraRadera
  3. Krya på er! Jag har tre barn och alla har varit förkylda.

    Trevlig helg! Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Krya på er! Här har alla utom jag varit sjuka, så jag går liksom och väntar ... Hua!

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera