16 januari 2012

Nya varor i butiken!






Jag har fått in nya härliga produkter från Danmark.
Charmiga zinkburkar till både pastan och frukostflingorna eller allehanda baktillbehör.
Jag gillar att ha kunna ha dem framme och att man omger sig med vackra bruksföremål i sin vardag, den blir lite roligare så!

Apoteksflaskor är en trend som kommer stort här nu under våren och jag är så glad för att jag har hittat dessa charmiga flaskor med latinska etiketter. De säljs i min webbbutik i ett set om tre och du hittar dem här.

Denna vecka kommer att bli super, ska ut och styla ett hus som ska säljas, många nya varor väntar på kameran och så avslutas den med en resa till Formex. ska bli så kul och spännande!

Jag önskar er alla en skön vecka 3!

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Vilka ljuvliga saker!!
    Vill ha!! :))

    Vad kul att styla ett hus!! Det kommer nog att säljas fort efter din styling!! :)

    Ha en fin vecka
    Kram Tina

    SvaraRadera