14 januari 2012

Vårfärg


Jag fann denna underbara bild och tyckte att den andades fräsch och krispig vår.
Sköna färger som samspelar med varandra på ett sätt som gör att jag skulle kunna tänka mig hela paketet rakt av. 

Just nu längtar jag efter våren, rena ytor och en dos av färginjektion i mitt hem.
Bilden ovan hittade jag hos Nest pretty things.

Nu ska jag ta tag i helgen, solen skiner och det blir kanske en tur med vovven längs Åhus vackra stränder. Jag känner ett behov av lite vind i håret och att kunna bli bländad av den vinterbleka solen. Känns som om det var länge sen sist.

Kram Maria

6 kommentarer:

  1. Håller med, tänker på vårens friska och nya luft när jag ser bilden :)

    SvaraRadera
  2. Håller med, ser riktigt fräscht ut.

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken trevlig blogg, roligt att jag hittade hit. Såg i tidigare inlägg att du hade några stora bokstäver, vet du var jag kan köpa det . Hälsar Helena

    SvaraRadera
  4. Vårigt och krispigt va ordet:-)
    Må så gott
    kram Malin

    SvaraRadera
  5. God morgon !

    Jätte härlig bild ! :)
    Önskar dig en fin vecka!

    Kram

    SvaraRadera