14 mars 2012

Nostalgi!







Ett litet skotips till de små liven, kommer idag från Skopunkten, 
som har fått hem denna klassiska Lejonsko i härliga vårfärger. 

Jag tror bestämt att jag hade likadana på det kära 80-talet, men då i en hallonröd nyans. 

Lillkillen gillade skorna lika mycket som jag, så då kunde jag ju inte motstå denna nostalgitripp.


I morse var det dags för förskolans vårutflykt till Kjugekull. I sann "Madickenanda" ville då lillkillen ha sina nya skor, men icke sa lilla mamman, det kan ju vara lerigt... 


Inte mycket till inredning i detta inlägg, men jag blev så glad när jag såg skorna och ville dela med mig lite!

Kram Maria



1 kommentar:

  1. Dom fanns i rött förra våren ;) Året innan i rosa för då hade min dotter dom :) Nu sitter dom på lillasystern :) Dom är verkligen bra och prisvärda!

    SvaraRadera