15 juli 2012

Mina nya solisar




Tusen tack för alla fina hälsningar och kommentarer om vår skärgårdstripp.

Jag har fått många förfrågningar om mina solglasögon och därför gör jag en liten presentation av dem.

De kommer från Ray Ban och är av modellen aviator. 

Jag funderade länge över färger etc, men valet föll till slut på guld med bruntonade glas.
Modellen finns i tre storlekar och jag har köpt den minsta storleken (55cm)

De har ett helt fantastiskt ljus och sitter som en smäck på.

Jag har köpt mina nya favoriter på Love eye wear.

I dag väntar en skön söndag tillsammans med familjen och jag är så tacksam för att ni är så goa och kikar in här hos mig!

Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Jaha, där ser man så du hänger i min skärgård!
    Visst är det härligt på Aspö, så fina hus bortåt Drottningskär.
    Ha en skön söndag.
    Dyrafina

    SvaraRadera
  2. Åh ett par Ray bans är aldrig fel! Alltid snyggt! ;)
    Hoppas du får en bra söndag!

    SvaraRadera