1 september 2013

En lugn söndag


Hoppas er helg har varit fin och att ni kunnat njuta av den första höstdagen, åtminstone om man ska gå till kalenderns höstmånader.

Här hemma är det verkligen en lugn söndag.
Jag laddar i soffan med en god kopp kaffe och läsning i Kristin Kaspersens nya bok.
En bok om hennes liv, om hur träningen ger henne kraft och ro till att klara vardagens krav.
Mycket intressant och läsvärd!

Nästa vecka har jag tänkt att det ska bli lite träningsinlägg här på bloggen, hoppas ni hänger med?

Så nu laddar jag upp i soffan med min kaffe och mysläsning. Hälsa för min själ, om inget annat, vilket är nog så viktigt...


Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Är med sugen på den där boken:)

    Ha nu en fin och skön stund där i soffan<<3

    Massa varma söndagskramar till dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Sitter här med flera mils fjällvandring i benen efter en strålande solig dag på fjället och känner mig ganska
    nöjd med dagens motion! Men den där boken ska beställa!
    Och så dricker du ur en av mina favoritmuggar!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det låter helt underbart med en tur på fjället! Nu blev jag riktigt avundsjuk!

      Hoppas boken kan inspirera dig!

      Trevlig kväll!

      Kram Maria

      Radera