19 december 2013

Sneak peek House doctor 2014


I dessa tider då julen står i "full blom" börjar de nya vårkatalogerna, från olika leverantörer, dimpa ner i brevlådan.

Kan väl knappast erkänna att jag är sugen på vår och sommarkollektioner ännu, men visst är jag nyfiken på vad de har skapat för kollektion. Julen började ju redan i augusti för mig, åtminstone när det gäller att köpa in till butiken.


House doctors katalog släpps först efter nyår, men idag lanserade de några bilder som en liten tjuvkik, på vad som komma skall.



Ska bli så spännande att få se resten av katalogen och vad jag ska beställa hem till er, mina kära kunder!


Kram Maria


Psst Just nu reas julen ut till 50 % i min lilla butik, passa på att fynda!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar House Doctor, men vissa saker blir för populära och finns överallt. Det är inte så kul.

    SvaraRadera
  2. Lampan var ju rolig!
    De gör fina en hel del fina grejer, House Doctor.
    Tänk att man aldrig blir nöjd…massa-vill-ha-känslor hela tiden!
    Ha det så bra.
    Dyrafina

    SvaraRadera