27 november 2014

Det kom ett brev...

Hej Maria!

Hämtade idag ut ett paket med helt fantastiska varor från din "lilla" butik :)
Vad har du köpt? undrade äldsta dottern nyfiket när jag stuvade in den stora lådan i baksätet på bilen.

Lite fina saker från Lilla Villa Vita, svarade jag. Du vet, det är ju därifrån jag har köpt den stora almanackan i köket som vi bläddrar i varje dag, och mattan i matsalen, och tavlan som ser ut som ett "syntest", och spegeln på det svarta bordet...

Ja ja, jag vet, log dottern till svar.... du glömde de där burkarna i köket som vi har flingor i tillade hon. Du älskar ju att handla saker därifrån.

Ja, hon har så rätt min kloka dotter :) Det är en fröjd att klicka sig runt i din butik! Så mycket fint, och så snabb och trevlig service. Tack snälla! 

Önskar dig en trevlig adventstid och en god och glad jul så småningom.







I går kväll, damp detta mail ner i min inkorg.
Ett brev som gjorde lyckorus och hela jag blev så fantastiskt glad!

Tänk att det finns så fina människor där ute, som tar sig tid, i denna stressade värld vi lever i, att sätta sig ner vid tangenterna, skriva fantastiska rader, fast man faktiskt inte behöver.
Bara för att visa tacksamhet och uppskattning!

Tack snälla, snälla kund!
Jag blir alldeles rörd till tårar!

Så nu ska jag göra som min fina kund här ovan, sätta mig ner och skicka ett mail vidare. 
Till någon annan, som jag tror skulle bli så där själaglad, precis som jag blev!

Skicka vidare, helt enkelt!

Önskar dig en ljuvlig kväll!

Kram Maria

1 kommentar: